Tuesday, February 1, 2011

KEPALA KUDA=BLOGGER

Dengan ini..
saya..anak Sabah..
secara rasminya membuka blog..

saya..
lebih gemar hanya dikenali sebagai Kepala Kuda..atau KK..
sebab saya seorang yang pemalu dan penakut..
untuk mendedahkan isentiti diri ini kepada umum..
hahaha...

siapa2 yang hendak membuat onar..
maka blog ini medannya..
menjadi penyokong pejuang2 yang berjuang mempertahankan kedaulatan dan maruah tanah kelahiran yang tercinta..

saya..
kepala kuda..
anak jati sabah..
amat membenci PATI yang berada di sabah..
dan juga keturunan PATI yang telah mendapat kewarganegaraan..
kerna mereka inilah keturunan pembuat onar si Sabah..
bukan kerna racist..
tetapi kerna mereka memang keturunan pembuat onar yang kurang ajar..
so, jangan salah saya..
jika nila yang setitik, saya buang susu sebelanga..

segala penulisan di blog ini..
adalah di tulis oleh saya sendiri..
so, jika ada yang tidak berpuas hati atas plagiat mahupun penulisan di blog kepala kuda ini..
harap disuarakan terlebih dahulu..
dan saya akan mempertimbangkan perbuatan saya..
saya hanyalah seorang blogger yang baru nak main blog..

sekian dari saya,

KK

No comments:

Post a Comment